Serija prati Diane Lockhart koja ostaje bez posla nakon što golema financijska prijevara uništi ugled njezina kumčeta Maie i Dianeinu ušteđevinu. Stoga se pridružuju Lucci Quinn u jednoj od eminentnih odvjetničkih tvrtki u Chicagu.