Kad izvršni direktor mreže za streaming komedija, Del Cooper, zatraži od Liz da istraži osjetljivost materijala jednog od njegovih komičara, cijela se tvrtka na kraju sukobi oko sraza komedije i „kulture otkazivanja“.