Diane se zgrozi kada Kurt otkrije da je prepoznao lice čovjeka s plakata, traženog zbog ustanka na Capitolu. Nakon što je Wackner zaintrigira, Marissa se prikrade njegovoj „sudnici“ u kopirnici i oduševi onim što ondje zateče.