Diane i Marissa zateknu se u prepirci na sudu Circuit 9 3/4, kojim predsjeda otkvačeni „Sudac" Hal Wackner. U međuvremenu, Carmen Moyo pokaže se učinkovitom, no podcijenjenom novom suradnicom.