Sonic: Superjež
Sonic, najbrži jež na svijetu, i njegov novi, najbolji ljudski prijatelj Tom udružuju se kako bi spriječili zlobnog dr. Robotnika da uhvati Sonica.
Sonic, najbrži jež na svijetu, i njegov novi, najbolji ljudski prijatelj Tom Wachowski (James Marsden) udružuju se kako bi spriječili zlobnog dr. Robotnika (Jim Carrey) da uhvati Sonica i iskoristi svoju golemu moć da zavlada svijetom.