Služio sam engleskog kralja
Je li moguće biti konobar, pa postati upravitelj hotela, a onda na kraju sve izgubiti? Jest! A nije ni tako teško. Ako vam treba dokaz, dat će ga film „Služio sam engleskog kralja“, zasnovan na romanu Bohumila Hrabala.