Scooby-Doo! Frankenstraš
Velma naslijedi dvorac svog pratetka dr. Von Dinkensteina. Taman kad ekipa nagovori Velmu da prihvati nasljedstvo, duh dvorca digne Mystery Machine u zrak kao upozorenje! Sada ekipa mora krenuti u akciju.