Posljednja šansa
U Londonu na vjenčanju svoje kćeri – gdje ništa ne ide kako treba – Harvey (Dustin Hoffman), pisac džinglova, upoznaje intrigantnu ženu, službenicu britanske vlade Kate (Emma Thompson). Za oboje ovo bi mogla biti posljednja prilika za ljubav.