Pat i Mat 2
Pat i Mat preselili su se u potpuno nove kuće i pred njima je nova era avantura. Budući da vjeruju da se svaki problem može riješiti, pokušavaju se boriti protiv pčelinjeg roja i krtice ili popraviti kosilicu i začepljeni zahod.