Obitelj je obitelj je obitelj: Rosie O'Donnell
OBITELJ JE OBITELJ JE OBITELJ Rosie O'Donnell dirljiv je prikaz nevjerojatne raznolikosti današnjih obitelji koji ruši stereotipe i ističe roditelje istog spola, miješanog podrijetla, samohrane roditelje i priče o posvajanju.