Nesalomljivi
NESALOMLJIVI prati čudesan život olimpijca i ratnog heroja Louisa Zamperinija koji je, s još dvojicom, preživio na splavi 47 dana nakon što im se avion srušio u 2. svjetskom ratu – samo kako bi ih zarobili Japanci i odveli u logor.