Nepodnošljivi gnjavator
Jim Carrey je Chip, instalater kabelske televizije odgojen na humorističnim TV-serijama. Kada upozna samca Stevena (Matthew Broderick), ugrabi priliku da stekne prijatelja. Ali ta bi ideja prijateljstva mogla ugroziti Stevenovo zdravlje.