Neobična priča o Benjaminu Buttonu
Ono što Buttona čini tako neobičnim slučajem jest da je u trenutku kad je rođen u New Orleansu netom nakon 1. svjetskog rata, već osamdesetogodišnjak te nastavlja živjeti stareći unatrag. Film prati njegov neobičan život do 21. stoljeća.