Nasljednica pogubljenih: Unukina priča (HBO)
G. 1953. američka je vlada pogubila Juliusa i Ethel Rosenberg zbog odavanja tajne atomske bombe Sovjetskome Savezu. Sada unuka Rosenbergovih Ivy Meeropol kreće na put spoznaje o tome tko su joj bili djed i baka.