Milan Kundera: Od Šale do Beznačajnosti
Kundera je obavijen velom tajne. 30 godina nije dao intervju i ne pojavljuje se u javnosti, pa o njemu moramo učiti iz njegovog rada. Njegovi eseji i filozofske rasprave unutar njegovih romana otkrivaju mnogo.