Manchester by the Sea
Nakon smrti starijeg brata Lee (Casey Affleck) se vraća u rodni grad kako bi se brinuo za svog 16-godišnjeg nećaka Patricka. Tamo je prisiljen suočiti se s prošlošću koja ga je odvojila od supruge Randi i zajednice u kojoj je rođen i odrastao.