Mačak u čizmama
Davno prije nego što je upoznao Shreka, legendarni Mačak u čizmama krenuo je na junačko putovanje udruživši se s mudrim Humpty Dumptyjem i snalažljivom Kitty Softpaws kako bi ukrali slavnu gusku koja leže zlatna jaja.