Lov na Bin Ladena (HBO)
Ovaj HBO-ov dokumentarac opisuje buran lov na Osamu bin Ladena. Kroz ekskluzivne snimke i intervjue s ključnim osobama film otkriva dosad skrivene istine o jednoj od najproučavanijih priča modernog vremena.