Lignja i kit
U Brooklynu '86. ekscentrična obitelj kvaziintelektualaca raspala se ostavivši dvojicu sinova, Walta (16) i Franka (12), podijeljene između roditelja.
U Brooklynu 1986. ekscentrična obitelj kvaziintelektualaca sastavljena od sveučilišnog profesora Bernarda i istaknute spisateljice Joan raspala se ostavivši dvojicu sinova, Walta (16) i Franka (12), podijeljene između svojih roditelja.