Kosac
Tri priče koje se odvijaju tijekom jedne noći postupno stvaraju sumornu sliku Ivina života.
Tri priče koje se odvijaju tijekom jedne noći i koje se na različite načine bave Ivom postupno nam daju sumornu sliku Ivina života i cijelog kraja koji je zapeo, zarobljen ratom, kao i Ivo svojim zločinom.