Kletva
Nakon što mlada majka ubije obitelj u vlastitoj kući, detektivka Muldoon pokušava riješiti slučaj. Poslije otkriva da kuću opsjeda osvetoljubivi duh.
Nakon što mlada majka ubije svoju obitelj u vlastitoj kući, detektivka Muldoon pokušava istražiti i riješiti slučaj. Poslije otkriva da kuću opsjeda osvetoljubivi duh koji sve koji u nju uđu osuđuje na nasilnu smrt.