Igra novca
Burzovni TV guru Lee Gates (George Clooney) i njegova producentica Patty (Julia Roberts) nađu se u ekstremnoj situaciji kada bijesni investitor koji je izgubio životnu ušteđevinu zbog Gatesova financijskog savjeta silom okupira studio.