Harry Potter 20. obljetnica: Povratak u Hogwarts
D. Radcliffe, R. Grint i E. Watson pridružuju se drugim glumcima iz filmova o H. Potteru i vraćaju se u Hogwarts povodom 20. godišnjice prvoga filma.