Em i ja
Dokumentarac iz serije Necenzurirani o dvama umjetnicima nekonformistima iz Litvínova na sjeveru Češke. Prvi je Em Rudenko, autor apsurdne poezije. Drugi se naziva Xavier Baumaxa i inovativni je kantautor.