CJ7 - Mali zeleni
Ulazak neobičnoga i zanimljivoga ljubimca u svijet siromašnoga radnika i njegova sina u potpunosti im promijeni živote. U nastalom komičnom kaosu naučit će tešku lekciju o stvarima koje se ne mogu kupiti novcem.