Biti John Malkovich
Razočaran besperspektivnim poslom i ustajalim brakom, Craigu se mijenja život kada otkrije vrata u um glumca Johna Malkovicha. Originalan humor filma pojačava se kako sve više ljudi saznaje za vrata.