Bit će krvi
Film prati život i djelo Daniela Plainviewa (Daniel Day-Lewis) koji od klonulog rudara iz rudnika srebra vlastitim trudom postaje naftni magnat tijekom kalifornijskog naftnog procvata na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće.