Bezgrešna
Kad mlada Daria ode na odvikavanje od ovisnosti o drogama koju joj je ostavila njezina prva ljubav, njezina navodna nevinost dobiva zaštitu većinom muških narkomana unutra, ali ubrzo doznaje da ovaj poseban tretman ima veliku cijenu.