Anđeli od čelika (HBO)
Ovaj originalni HBO-ov film istinita je priča o tome kako su prkosne i briljantne aktivistice Alice Paul i Lucy Burns na juriš osvojile sufražetski pokret riskirajući svoje živote kako bi pomogle američkim ženama steći pravo glasa.