Wonderful Gladiators
The Hungarian documentary tells about the Balthazar Theater - the only professional Hungarian theater whose actors are mentally disabled.
The Hungarian HBO's original documentary about the company of the Baltazár Theater, the only professional Hungarian theater whose members are mentally challenged actors and actresses.