Spider-Man: Homecoming
A young Peter Parker/Spider-Man begins to navigate his newfound identity as the web-slinging superhero.
After fighting alongside the Avengers, Peter Parker returns home, where he must balance life as a high-school student with his new superhero identity. His mentor Tony Stark doesn't think he's ready to be a full-time Avenger, until a new villain emerges.