Native Son
A young African American man in Chicago navigates a perilous world of money and power in this adaptation of Richard Wright's novel.
The modern reimagining of Richard Wright's 1940 novel, Native Son, follows Bigger Thomas, a young African American man who takes a job working for a highly influential Chicago family -- a decision that has tragic and unforeseen consequences.