Miloš Forman: What Doesn't Kill You...
Why did Milos Forman have to make certain films the way he did? Where does his inner strength come from? What is the story of his life?
This visually spectacular documentary by director Miloslav Šmídmajer seeks answers to a few key questions: Why did Milos Forman have to shoot some films the way he did? Where does his internal strength spring from? What is his life story?