Dying to Be Perfect: The Ellen Hart Pena Story
This fact-based story stars Crystal Bernard as Ellen Hart Pena, a marathon runner who nearly lost her battle with bulimia.
This fact-based story stars Crystal Bernard as Ellen Hart Pena, a marathon runner, wife of President Clinton's Transportation Secretary and friend of Tipper Gore who nearly lost her battle with bulimia.