Vertigo
James Stewart and Kim Novak star in Alfred Hitchcock's magnum opus about an acrophobic detective hired to shadow a friend's troubled wife.
James Stewart and Kim Novak star in Alfred Hitchcock's magnum opus about a former San Francisco detective with acrophobia and a severe case of vertigo who falls in love with the tortured, beautiful woman he is hired to surveil.