The Stepfather (HBO)
A young man (Penn Badgley) begins to suspect that behind the perfect façade of his mother's new boyfriend hides a real monster.
After returning from military school, Michael (Penn Badgley) finds his mother in love with David, a charming widower. But soon, David's behavior leads Michael to suspect his true -and possibly terrifying- nature.