The Black Belt - The True History of Fernando Tererê
Five-time Jiu-jitsu world champion, Tererê won almost every battle he faced on the mats, but it was far from them that he suffered his worst defeat.
Five-time Jiu-jitsu world champion, Tererê won almost every battle he faced on the tatami mats, but it was far from them that he suffered his worst defeat. Based on real events, the movie tells the athlete's fantastic story of resilience.