No Kids
A single dad pretends to have no kids when he starts dating an old crush who hates children.
After being a single dad for several years, Gabriel (Diego Peretti) starts dating his old crush Vicky (Maribel Verdú), who hates children. To sort out this little problem, Gabriel comes up with a bizarre plan: to pretend he has no kids.