Night Shift
A new nurse on the hospital's night shift must face a sinister and strict specter that punishes those who don't follow her rules.
Rigoberto Castañeda directs this horror film in which a new nurse on the night shift at a small hospital is haunted by the sinister and enigmatic ghost of a nurse who punishes those who don't follow her strict rules.