Invictus
Clint Eastwood directs this true story of how Mandela used the 1995 Rugby World Cup to unite post-apartheid South Africa.
Clint Eastwood directs this true story starring Morgan Freeman and Matt Damon, in which President Nelson Mandela teams up with the captain of South Africa's rugby team to help unite the nation after apartheid.