Ghost Adventures: Haunted Asylums
Zak and the crew investigate two former hospitals in Liberty, Missouri, and Tooele, Utah.
The crew explores a former orphanage reported to be the site of over 10,000 deaths. Then the guys investigate claims of paranormal activity at a recently abandoned nursing home.