Call Me a Donut Wall
Randi and Carter decide to get married at the courthouse. However, things take a turn for the worse when Kat gets Randi's wedding ring stuck on her finger. Meanwhile, country superstar Russell Dickerson offers Max a life-changing career opportunity.