Call Me "Cat's in the Cradle"
Max receives a surprise visit from his dad and for the first time in 30 years. Max isn't exactly happy to see him, and Kat tries to plan a reunion dinner between the two. Meanwhile, Sheila and Gideon help Randi and Carter renovate their condo.