Three terrible mysteries. Three determined mothers. One tragic twist.
A string of horrific crimes brings three moms together to find out what happened to their adult children – who all knew each other. The moms soon uncover disturbing truths about their kids and the town, ultimately testing their solid bonds of friendship.