What a Girl Wants
An American teen makes waves in the U.K. when she arrives to meet her well-to-do father ... who doesn't know she exists!
An American teen makes waves in the U.K. when she arrives to meet her well-to-do father ... who doesn't know she exists! Amanda Bynes stars.