Scooby-Doo! and WWE: Curse of the Speed Demon
Scooby and the gang stumble upon a phantom at an off-road racing competition. With the help of some WWE superstars, they try to save the race.
Scooby and the gang stumble upon a menacing phantom at an off-road racing competition. With the help of some WWE superstars, they try to save the race before it's too late.