Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery
When a ghoul terrorizes an amusement park, the Mystery Inc. gang come head to head with the legendary rock group, KISS.
When a ghoul terrorizes an amusement park, the Mystery Inc. gang come head to head with the legendary rock group, KISS. The two groups must learn to work together as the clues lead them on a journey to another dimension.