Juror Number 5: 58 Days of Duty on the O.J. Simpson Civil Trial
In 1996, Deena Mullen was selected to serve as a jury in the trial against O.J. Simpson. In this special, she recounts her vision of events.
In the fall of 1996, Deena Mullen was selected to serve as a jury in the trial against O.J. Simpson. In this HBO special, she recounts her vision of events.