Expend4Bles
The Expendables - original and new - are on a mission, intercept Suharato Rahmat, on his own solo operation.
The Expendables - original and new - are on a mission, this time to Qadhafi's old chemical weapons plant in Libya to intercept Suharato Rahmat, on his own solo operation to steal nuclear missile detonators for his wicked client, Ocelot.