Expedition Files: Blood in the Water
Josh Gates dives into disturbing shark mysteries, from Jaws' real-life roots to a tiger shark that vomited an arm and helped crack a murder case.
There's blood in the water as Josh Gates investigates the strangest shark mysteries ever told – from the real-life inspiration for Jaws to the shocking case of a tiger shark in captivity that vomited a human arm and helped police solve a gruesome murder.